søndag 31. juli 2011

den beste turen til CANADA:)

det e litt leng siden æ va i canada no men æ skriv lell:
Dag 1:først var det å kjøre bil til flyplassen i trondheim eller noe sånt så tok vi fly til oslo så til island så til canada det tok mer en 12 tima :-| så var vi framme i canada så kom Ely å hentet oss på flyplassen så  kjørte vi til en resturant som heter MANDARIN å der spiste vi mar å is til deser å di hanne mange sorter å vi fikk ta åss selv mat! så kjørte vi hjem til Ely (huset er 900 kvadrat meter!) så viste Ely oss litt runt i huset:) så la hvi åss å såv:) Dag 2: da sto vi opp å spiste frokost (nam nam!) så hvart jeg med ely å kjørte hest:) så kom hvi tilbake med hesten å da fikk jeg pusse på en hest som heter ZODIAK <3 så kjørte vi å spiste en eller anna plas i canada så gjorde vi ikke mere den dagen                (savne ZODIAK kjempe my!) Dag 3:da kjørte vi enda en tur med hest så kjørte vi til CANADAS WONDERLAND:) så til en gegiga butikk å da for vi til en lege som er KINESISK:) så kjørte vi å spiste vi hjemme til ely tror jeg:-) så kjorde vi ikke mere tror jeg så la vi oss å såv:-) Dag 4:  da sto vi opp å spiste frokost :) å da sto det 2 REVER på plenen å spiste epler! så hvar vi ut å kjørte med hest i gjen å  då møtte vi på den ENE REVEN 1 METER sansirka unna:) så for vi til den KINESISKE legen i gjen så for vi hjem til ely i gjen å så kjørte vi å kjøpte PIZZA:) (namm!!!!) så kjørte vi hjem til Ely å spiste PIZZAEN:-) så tror jeg ikke att vi gjorde mere :)

vi gjorde mye mere men jeg orker ikke å skrive mere ! bare si ifra hvist jeg skal skrive vidre!
.P.S. Revene spiste åsså rester av middagen min!!!!!!!!
- ikwb

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar